La BTDConstruct & Ambient echipa este motorul din spatele oricărui proiect. Avem permanent în minte destinația finală a fiecărei construcții și ne ghidăm după un principiu simplu: construim pentru oameni. Toți colegii noștri au parte de tot respectul și de beneficiile potrivite rolurilor lor de super-profesioniști.

APLICĂ ÎN CONTINUARE!

Click or drag a file to this area to upload.
*Atenție! Puteți încărca doar fișiere PDF, DOC, DOCX, JPG cu dimensiunea maximă de 5 MB.

Responsabilitățile rolului:

  • Analizează documentația tehnica de ofertare – caietul de sarcini, planuri proiect, memorii tehnice si liste de cantități.
  • Studiază caietele de sarcini in vederea cunoașterii cerințelor pe care trebuie sa le îndeplinească oferta si solicita clientului clarificări la eventualele omisiuni, erori, neconcordante întâlnite
  • Verifica daca societatea îndeplinește condițiile de eligibilitate prevăzute in caietele de sarcini
  • Participa la consultarea cu persoana/ persoanele desemnata/desemnate sa se ocupe de elaborarea tehnologiei de execuție a lucrării care se ofertează, in vederea analizării si pregătirii ofertei
  • Identifica materialele si echipamentele principale necesare pentru execuția proiectului, care intra in componenta ofertei, caracteristicile tehnice si cantitățile acestora
  • Analizează in detaliu planurile proiectului si verifica lista de cantități primită in vederea execuției
  • Identifică si alte costuri implicate de proiect
  • Stabileste fisele limita
  • Pregătește necesarul de materiale si lucrări in vederea obținerii ofertelor de preț
  • Incadreaza articolele de deviz si cantitatile acestora in programe specializate acolo unde este cazul
  • Completeaza dosarele de licitatie conform cerintelor prevazute in caietele de sarcini si a legislatiei in vigoare
  • Împreună cu Project Manager si echipa de execuție, planifică lucrările din proiect

Profilul candidatului:

Experienta si cunostinte profesionale:

  • Studii superioare in domeniul instalatii pentru construcții – absolvent licențiat
  • Minim 3 ani experiența in activitatea de ofertare si execuție instalatii construcții civile
  • Cunoștințe legislative in domeniu
  • Cunoștințe specifice privind procesul de execuție a lucrărilor de instalatii pentru construcții.
  • Operare PC: MS Office, Autocad
  • Cunoștințe utilizare software devize

Abilitati si competente:

  • Capacitate de a urmări si controla eficient mai multe probleme simultan
  • Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte
  • Planificare, organizare si sinteza
  • Abilități de comunicare si lucru in echipa
  • Rigurozitate si atenție la detalii
  • Orientare către rezultate
  • Atitudine proactivă, pozitivă

La BTDConstruct & Ambient, echipa este motorul din spatele oricărui proiect. Avem permanent în minte destinația finală a fiecărei construcții și ne ghidăm după un principiu simplu: construim pentru oameni. Toți colegii noștri au parte de tot respectul și de beneficiile potrivite rolurilor lor de super-profesioniști.

Responsabilitățile rolului:

  • Analizează documentația tehnica de ofertare – caietul de sarcini, planuri proiect, memorii tehnice si liste de cantități.
  • Studiază caietele de sarcini in vederea cunoașterii cerințelor pe care trebuie sa le îndeplinească oferta si solicita clientului clarificări la eventualele omisiuni, erori, neconcordante întâlnite
  • Verifica daca societatea îndeplinește condițiile de eligibilitate prevăzute in caietele de sarcini
  • Participa la consultarea cu persoana/ persoanele desemnata/desemnate sa se ocupe de elaborarea tehnologiei de execuție a lucrării care se ofertează, in vederea analizării si pregătirii ofertei
  • Identifica materialele si echipamentele principale necesare pentru execuția proiectului, care intra in componenta ofertei, caracteristicile tehnice si cantitățile acestora
  • Analizează in detaliu planurile proiectului si verifica lista de cantități primită in vederea execuției
  • Identifică si alte costuri implicate de proiect
  • Stabileste fisele limita
  • Pregătește necesarul de materiale si lucrări in vederea obținerii ofertelor de preț
  • Incadreaza articolele de deviz si cantitatile acestora in programe specializate acolo unde este cazul
  • Completeaza dosarele de licitatie conform cerintelor prevazute in caietele de sarcini si a legislatiei in vigoare
  • Împreună cu Project Manager si echipa de execuție, planifică lucrările din proiect

Profilul candidatului:

Experienta si cunostinte profesionale:

  • Studii superioare in domeniul instalatii pentru construcții – absolvent licențiat
  • Minim 3 ani experiența in activitatea de ofertare si execuție instalatii construcții civile
  • Cunoștințe legislative in domeniu
  • Cunoștințe specifice privind procesul de execuție a lucrărilor de instalatii pentru construcții.
  • Operare PC: MS Office, Autocad
  • Cunoștințe utilizare software devize

Abilitati si competente:

  • Capacitate de a urmări si controla eficient mai multe probleme simultan
  • Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte
  • Planificare, organizare si sinteza
  • Abilități de comunicare si lucru in echipa
  • Rigurozitate si atenție la detalii
  • Orientare către rezultate
  • Atitudine proactivă, pozitivă

 

APLICĂ ÎN CONTINUARE!

Click or drag a file to this area to upload.
*Atenție! Puteți încărca doar fișiere PDF, DOC, DOCX, JPG cu dimensiunea maximă de 5 MB.