La BTDConstruct & Ambient echipa este motorul din spatele oricărui proiect. Avem permanent în minte destinația finală a fiecărei construcții și ne ghidăm după un principiu simplu: construim pentru oameni. Toți colegii noștri au parte de tot respectul și de beneficiile potrivite rolurilor lor de super-profesioniști.
APLICĂ ÎN CONTINUARE!
Responsabilitățile rolului:
- Analizează documentația tehnica de ofertare – caietul de sarcini, planuri proiect, memorii tehnice si liste de cantități.
- Studiază caietele de sarcini in vederea cunoașterii cerințelor pe care trebuie sa le îndeplinească oferta si solicita clientului clarificări la eventualele omisiuni, erori, neconcordante întâlnite
- Verifica daca societatea îndeplinește condițiile de eligibilitate prevăzute in caietele de sarcini
- Participa la consultarea cu persoana/ persoanele desemnata/desemnate sa se ocupe de elaborarea tehnologiei de execuție a lucrării care se ofertează, in vederea analizării si pregătirii ofertei
- Identifica materialele si echipamentele principale necesare pentru execuția proiectului, care intra in componenta ofertei, caracteristicile tehnice si cantitățile acestora
- Analizează in detaliu planurile proiectului si verifica lista de cantități primită in vederea execuției
- Identifică si alte costuri implicate de proiect
- Stabileste fisele limita
- Pregătește necesarul de materiale si lucrări in vederea obținerii ofertelor de preț
- Incadreaza articolele de deviz si cantitatile acestora in programe specializate acolo unde este cazul
- Completeaza dosarele de licitatie conform cerintelor prevazute in caietele de sarcini si a legislatiei in vigoare
- Împreună cu Project Manager si echipa de execuție, planifică lucrările din proiect
Profilul candidatului:
Experienta si cunostinte profesionale:
- Studii superioare in domeniul instalatii pentru construcții – absolvent licențiat
- Minim 3 ani experiența in activitatea de ofertare si execuție instalatii construcții civile
- Cunoștințe legislative in domeniu
- Cunoștințe specifice privind procesul de execuție a lucrărilor de instalatii pentru construcții.
- Operare PC: MS Office, Autocad
- Cunoștințe utilizare software devize
Abilitati si competente:
- Capacitate de a urmări si controla eficient mai multe probleme simultan
- Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte
- Planificare, organizare si sinteza
- Abilități de comunicare si lucru in echipa
- Rigurozitate si atenție la detalii
- Orientare către rezultate
- Atitudine proactivă, pozitivă