La BTDConstruct & Ambient echipa este motorul din spatele oricărui proiect. Avem permanent în minte destinația finală a fiecărei construcții și ne ghidăm după un principiu simplu: construim pentru oameni. Toți colegii noștri au parte de tot respectul și de beneficiile potrivite rolurilor lor de super-profesioniști.

APLICĂ ÎN CONTINUARE!

Click or drag a file to this area to upload.
*Atenție! Puteți încărca doar fișiere PDF, DOC, DOCX, JPG cu dimensiunea maximă de 5 MB.

Responsabilitati:

  • Planifica, urmareste si coordoneaza activitatea din santier a subantreprenorilor de specialitate;
  • Coordoneaza echipele de montaj ale subantreprenorilor pe toate tipurile de instalatii: HVAC, sanitare, electrice, curenti slabi, ventilatii, retele apa, canal, gaze
  • Raspunde de respectarea riguroasa a planurilor si a tehnologiilor de executie;
  • Supervizeaza constant desfasurarea lucrarilor pe santier si rezolva eventualele probleme aparute in executie;
  • Verifica realizarea lucrarilor cu respectarea ordinii de executie stabilita, stadiul lucrarilor si incadrarea in termenele de executie stabilite;
  • Supravegheaza din punct de vedere tehnic lucrarile in curs si realizeaza situatii de lucrari;
  • Verifica calitatea constructiei si sesizeaza in timp util eventualele probleme pentru a fi remediate;
  • Participa la estimarea necesarului de manopera pentru realizarea proiectului si la receptia lucrarilor si controlul de calitate a acestora;
  • Coordoneaza activitatile legate de instalatii cu activitatile de constructie.

Cerinte:

  • Studii superioare: constructii, cu specializare pe ingineria instalatiilor;
  • Experienta minim 3 ani in executie pe santiere constructii civile si/sau industriale;
  • Experienta de lucru si specializare tipurile de instalatii: HVAC, sanitare, electrice, curenti slabi, ventilatii, retele apa, retele canal, retela gaze;
  • Cunostinte operare PC: Word, Excel; Autocad;

Competente si abilitati:

  • Abilitati de management al activitatilor, resurselor si al oamenilor;
  • Leadership;
  • Lucru in echipă;
  • Asumarea responsabilitatii pentru activitatea si rezultatele sale;
  • Dezvoltare profesionala si personala continua pentru sine si pentru cei cu care lucreaza;
  • Orientare spre rezultate;
  • Rezolvarea problemelor si orientarea pe gasirea de solutii;
  • Atentie la detalii.

La BTDConstruct & Ambient, echipa este motorul din spatele oricărui proiect. Avem permanent în minte destinația finală a fiecărei construcții și ne ghidăm după un principiu simplu: construim pentru oameni. Toți colegii noștri au parte de tot respectul și de beneficiile potrivite rolurilor lor de super-profesioniști.

Responsabilitati:

  • Planifica, urmareste si coordoneaza activitatea din santier a subantreprenorilor de specialitate;
  • Coordoneaza echipele de montaj ale subantreprenorilor pe toate tipurile de instalatii: HVAC, sanitare, electrice, curenti slabi, ventilatii, retele apa, canal, gaze
  • Raspunde de respectarea riguroasa a planurilor si a tehnologiilor de executie;
  • Supervizeaza constant desfasurarea lucrarilor pe santier si rezolva eventualele probleme aparute in executie;
  • Verifica realizarea lucrarilor cu respectarea ordinii de executie stabilita, stadiul lucrarilor si incadrarea in termenele de executie stabilite;
  • Supravegheaza din punct de vedere tehnic lucrarile in curs si realizeaza situatii de lucrari;
  • Verifica calitatea constructiei si sesizeaza in timp util eventualele probleme pentru a fi remediate;
  • Participa la estimarea necesarului de manopera pentru realizarea proiectului si la receptia lucrarilor si controlul de calitate a acestora;
  • Coordoneaza activitatile legate de instalatii cu activitatile de constructie.

Cerinte:

  • Studii superioare: constructii, cu specializare pe ingineria instalatiilor;
  • Experienta minim 3 ani in executie pe santiere constructii civile si/sau industriale;
  • Experienta de lucru si specializare tipurile de instalatii: HVAC, sanitare, electrice, curenti slabi, ventilatii, retele apa, retele canal, retela gaze;
  • Cunostinte operare PC: Word, Excel; Autocad;

Competente si abilitati:

  • Abilitati de management al activitatilor, resurselor si al oamenilor;
  • Leadership;
  • Lucru in echipă;
  • Asumarea responsabilitatii pentru activitatea si rezultatele sale;
  • Dezvoltare profesionala si personala continua pentru sine si pentru cei cu care lucreaza;
  • Orientare spre rezultate;
  • Rezolvarea problemelor si orientarea pe gasirea de solutii;
  • Atentie la detalii.

 

APLICĂ ÎN CONTINUARE!

Click or drag a file to this area to upload.
*Atenție! Puteți încărca doar fișiere PDF, DOC, DOCX, JPG cu dimensiunea maximă de 5 MB.