La BTDConstruct & Ambient echipa este motorul din spatele oricărui proiect. Avem permanent în minte destinația finală a fiecărei construcții și ne ghidăm după un principiu simplu: construim pentru oameni. Toți colegii noștri au parte de tot respectul și de beneficiile potrivite rolurilor lor de super-profesioniști.

APLICĂ ÎN CONTINUARE!

Click or drag a file to this area to upload.
*Atenție! Puteți încărca doar fișiere PDF, DOC, DOCX, JPG cu dimensiunea maximă de 5 MB.

Descrierea rolului:

  • Tinerea evidentei contabile pana la nivel de balanta si participarea la lucrarile de inchidere lunare alaturi de managerul direct;
  • Operarea documentelor contabile in programul de contabilitate;
  • Intocmirea, inregistrarea pe centre de cost si arhivarea documentelor contabile primare:
    • inregistrarea facturilor emise;
    • inregistrarea facturilor/avizelor de la furnizori;
    • inregistrarea achizitiilor intracomunitare;
    • inregistrare registru de banca, registru de casa, deconturi de cheltuieli, dispozitii de
      plata;
    • operare bonuri de consum, fise de magazie, note de transfer intre gestiuni;
    • verificare stocuri;
    • gestiunea stocurilor de produse;
    • descarcarea de gestiune.
  • Contabilitatea incasarilor si platilor;
  • Asigurarea reconcilierii si inchiderii conturilor;
  • Asigurarea suportului in cazul eventualelor controale si al auditurilor;
  • Intocmirea diverselor rapoarte si analize financiare si alte lucrari contabile solicitate de catre managerul direct.

Cerințele postului:

Studii:

  • studii universitare finalizate, profil economic – contabilitate;
  • cunoastere operare PC si pachet MS Office (Word, Excel);
  • cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiare contabile;
  • cunoasterea legislatiei in vigoare din domeniul financiar-contabil;
  • membru CECCAR – constituie un plus.

Experiență:

  • experienta in domeniu minim 5 ani;

Alte cerinte:

  • abilități de management al activităților, resurselor si al oamenilor;
  • leadership;
  • lucru in echipa;
  • capacitatea de a se integra, de a colabora si de a raspunde prompt si rapid cerintelor venite de la superiorii ierarhici sau colaboratori;
  • persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii, meticuloasa si ordonata.

Profil candidat:

  • Asumarea responsabilității pentru activitatea si rezultatele sale;
  • Dezvoltare profesionala si personala continua pentru sine si pentru cei cu care lucrează;
  • Orientare spre rezultate;
  • Rezolvarea problemelor si orientarea pe găsirea de soluții;
  • Atenție la detalii;
  • Abilitate de lucru cu cifre;
  • Capacitate de analiza si sinteza.

La BTDConstruct & Ambient, echipa este motorul din spatele oricărui proiect. Avem permanent în minte destinația finală a fiecărei construcții și ne ghidăm după un principiu simplu: construim pentru oameni. Toți colegii noștri au parte de tot respectul și de beneficiile potrivite rolurilor lor de super-profesioniști.

Descrierea rolului:

  • Tinerea evidentei contabile pana la nivel de balanta si participarea la lucrarile de inchidere lunare alaturi de managerul direct;
  • Operarea documentelor contabile in programul de contabilitate;
  • Intocmirea, inregistrarea pe centre de cost si arhivarea documentelor contabile primare:
    • inregistrarea facturilor emise;
    • inregistrarea facturilor/avizelor de la furnizori;
    • inregistrarea achizitiilor intracomunitare;
    • inregistrare registru de banca, registru de casa, deconturi de cheltuieli, dispozitii de
      plata;
    • operare bonuri de consum, fise de magazie, note de transfer intre gestiuni;
    • verificare stocuri;
    • gestiunea stocurilor de produse;
    • descarcarea de gestiune.
  • Contabilitatea incasarilor si platilor;
  • Asigurarea reconcilierii si inchiderii conturilor;
  • Asigurarea suportului in cazul eventualelor controale si al auditurilor;
  • Intocmirea diverselor rapoarte si analize financiare si alte lucrari contabile solicitate de catre managerul direct.

Cerințele postului:

Studii:

  • studii universitare finalizate, profil economic – contabilitate;
  • cunoastere operare PC si pachet MS Office (Word, Excel);
  • cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiare contabile;
  • cunoasterea legislatiei in vigoare din domeniul financiar-contabil;
  • membru CECCAR – constituie un plus.

Experiență:

  • experienta in domeniu minim 5 ani;

Alte cerinte:

  • abilități de management al activităților, resurselor si al oamenilor;
  • leadership;
  • lucru in echipa;
  • capacitatea de a se integra, de a colabora si de a raspunde prompt si rapid cerintelor venite de la superiorii ierarhici sau colaboratori;
  • persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii, meticuloasa si ordonata.

Profil candidat:

  • Asumarea responsabilității pentru activitatea si rezultatele sale;
  • Dezvoltare profesionala si personala continua pentru sine si pentru cei cu care lucrează;
  • Orientare spre rezultate;
  • Rezolvarea problemelor si orientarea pe găsirea de soluții;
  • Atenție la detalii;
  • Abilitate de lucru cu cifre;
  • Capacitate de analiza si sinteza.

 

APLICĂ ÎN CONTINUARE!

Click or drag a file to this area to upload.
*Atenție! Puteți încărca doar fișiere PDF, DOC, DOCX, JPG cu dimensiunea maximă de 5 MB.