La BTDConstruct & Ambient echipa este motorul din spatele oricărui proiect. Avem permanent în minte destinația finală a fiecărei construcții și ne ghidăm după un principiu simplu: construim pentru oameni. Toți colegii noștri au parte de tot respectul și de beneficiile potrivite rolurilor lor de super-profesioniști.

APLICĂ ÎN CONTINUARE!

Click or drag a file to this area to upload.
*Atenție! Puteți încărca doar fișiere PDF, DOC, DOCX, JPG cu dimensiunea maximă de 5 MB.

Descrierea rolului:

  • Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor;
  • Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni;
  • Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont;
  • Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa;
  • Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor;
  • Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni;
  • Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR);
  • Verifica concordanta datelor din evidenta contabila a stocurilor cu cele din fisele de magazine intocmite de gestionari;
  • Intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora;
  • Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in lei;
  • Intocmeste liste de avansuri din trezorerie.
  • Legat de activitatile specifice, raspunde de:
    • Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor de facturi si de avansuri de la clienti;
    • Operarea zilnica a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse, precum si a platilor effectuate catre acestia;
    • Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei;
    • Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli, pe centre de cost si proiecte.

Cerințele postului:

Studii:

  • studii universitare finalizate, profil economic – contabilitate
  • cunoastere operare PC si pachet MS Office (Word, Excel)
  • cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiare contabile
  • cunoasterea legislatiei in vigoare din domeniul financiar-contabil

Experienta:

  • constituie un plus experienta de 6 luni

La BTDConstruct & Ambient, echipa este motorul din spatele oricărui proiect. Avem permanent în minte destinația finală a fiecărei construcții și ne ghidăm după un principiu simplu: construim pentru oameni. Toți colegii noștri au parte de tot respectul și de beneficiile potrivite rolurilor lor de super-profesioniști.

Descrierea rolului:

  • Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor;
  • Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni;
  • Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont;
  • Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa;
  • Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor;
  • Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni;
  • Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR);
  • Verifica concordanta datelor din evidenta contabila a stocurilor cu cele din fisele de magazine intocmite de gestionari;
  • Intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora;
  • Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in lei;
  • Intocmeste liste de avansuri din trezorerie.
  • Legat de activitatile specifice, raspunde de:
    • Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor de facturi si de avansuri de la clienti;
    • Operarea zilnica a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse, precum si a platilor effectuate catre acestia;
    • Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei;
    • Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli, pe centre de cost si proiecte.

Cerințele postului:

Studii:

  • studii universitare finalizate, profil economic – contabilitate
  • cunoastere operare PC si pachet MS Office (Word, Excel)
  • cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiare contabile
  • cunoasterea legislatiei in vigoare din domeniul financiar-contabil

Experienta:

  • constituie un plus experienta de 6 luni

 

APLICĂ ÎN CONTINUARE!

Click or drag a file to this area to upload.
*Atenție! Puteți încărca doar fișiere PDF, DOC, DOCX, JPG cu dimensiunea maximă de 5 MB.